Monday, February 19, 2007

Stupid person

Seara frumoasa de (aici ma gandesc ce luna e ca eu nu stiu ca e februarie..) februarie (concluzia). stau linistita pe messenger cand primesc un mass haios de la o tipa din lista mea. Cum eu nu dau massuri decat in cazuri exceptionale, sau cand sunt niste chestii care mi se par amuzante, analizez ce scrie acolo.
" O tigara iti scurteaza viata cu 2 minute...O sticla cu bautura iti scurteaza viata cu 4 minute...O zi de scoala iti scurteaza viata cu 8 ore!!! Da mai departe... ) dak ejti in potriva scolii..sry de mass"
Dau la o parte scrisul cu 'eJti', 'Ji' etc si chiar e funny. si dau si eu mai departe. Dupa vreo 2 min, un specimen din lista mea incepe cu criza de massuri. Astea le-a dat in doar 5 minute:

"salz lommme ce mai faceti??????"
"0 ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣ trimite acest mesaj tuturor din lista ta si o sa ai noroc toata viatza♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣"
"loome ..care vrea id miruna_otilia2007 sa il ia .. e colega mea.. si vrea sa aiba si ea mai multe persoane in lista ....cn e interesat..luati id... dati mai deprte messu ..sa aiba mai mjulte pers in lista si ea yo fak bn mereu...."
"cmz???lomeeee...................care vb cu mn ...buzz"
"terminati ma cu massurile...k trim acest mesaj si ai noroc 3 zile...am primit 54245432324 de masuuri ku acelasi continut...1mass=ignore"

Doamne.. dar tipa chiar nu citeste/gandeste ce scrie?? Ma enerveaza persoanele care se contrazic pe sine insasi.

1 comment:

lascivuhedonist said...

about this..
cum poti avea la blogroll propriul tau blog?