Tuesday, February 13, 2007

mass-uri

nu dau mass-uri.. si cand primesc si vad ac sunt dinalea idioate ca 'poopik allz am venit (si alte chestii)' ma enervez la culme.. noroc cu anti massurile si cu massurile astea amuzante rau:
"Iti place sa fi mangaiat?Sa fii atins si sa fi pipait?Si....Sa fi incins?Iti place respiratia celuilalt langa urechea ta?Sa iti respire pe gat sau pe fata?Iti place sa incerci pozitii noi?Sa incepi rece si sa sfarsesti cald si transpirat? IA AUTOBUZUL!!"
"NOU!!! Super Promotie!!! Razuieste vopseaua de pe 3 BMW-uri si poti castiga : 1000 de injuraturi de mama, 100 de amenintari cu bataia, 10 ani de parnaie, sau MARELE PREMIU, O EXCURSIE DE 5 STELE LA... REANIMARE!!! NOU!!! Super Promotie!!! SI TU POTI CASTIGA !!! [mass]"
" Felicitari... extragerea de azi ti-a adus un premiu extraordinar in urma particparii la concursul "Stai invizibil...ai devenit invizibil".. tu esti primul mare castigator al concursului ce se va desfasura pe o perioada nelimitata... Si nu uita... oricand poti returna premiul castigat aparand online mai des... pana una bucura-te de premiu si nu uita de celalalt concurs. Pentru a participa treuie sa fii available si sa vii cu statusuri cat mai enervante gen "Nu ma deranjati k nu am kef; Nu am kef de nimeni; Nu sunt disponibil pentru nimeni" si poti castiga marele premiu: IGNORE..."
" Va multumesc tuturor care mi-ati trimis mass´uri pe parcursul anilor trecuti. Datorita voua am trecut prin multe clipe minunate, cum ar fi: 1. Am citit de 170 de ori ca va fi sters contul meu de pe yahoo. 2. Am cam 30.000 de ani plini de ghinion in fata mea si am murit deja de 671 de ori pt ca nu am dat toate mass-urile mai departe. 3. Mi-am sacrificat o mare parte din economii pt micutul Ionut care saracul de el tot nou nascut este si tot in spital in stare critica a ramas... P.S. Nu uitati: DATI MAI DEPARTE.... "
o sa revin cu ceva mass-uri anti-mass-uri tampite

No comments: