Monday, February 12, 2007

ce oameni..

da.. cam tarziu m-am gandit si eu sa mai scriu si eu ceva.. dar ce sa fac mi-am adus aminte de "functionarii" de la posta.
am primit instiintare pe mail ca tricoul trebuie sa soseasca luni. am asteptat 3 zile.. nu mai puteam. Luni dimineata ma duc la posta cum ma scol. Acolo o gasesc pe doamna X, care statea foarte plictisita la ghiseu. ii zic ca trebuia sa soseasca un pachet pe numele meu. M-a intrebat daca am primit aviz sau instiintare si ii raspund ca nu. Doamna X incepe sa cotrobaie pe acolo si nu gaseste nimic. deja intru in panica.. ce se intampla cu tricoul meu?? Cauta tanti acolo 5 minute dupa care iese cu un pachet mic mic, si cu o hartie (instiintarea sau ce era.. ce trebuia sa primesc eu de dimineata in cutie..). Platesc, si imi da pachetul. Fiindca nu aveam destui bani ca sa platesc si netul, a trebuit sa scot si alocatia, deci m-am apucat eu sa completez acolo, incercand sa ma iau dupa modelul care era lipit de geam (care era de secolul trecut acolo, pentru ca foile se schimbasera de foarte mult timp si mai aparusera cateva spatii care trebuiau completate..). Si scrie don'soara acolo de zor.. si lasa spatii libere ca sa o intrebe pe tanti de la ghiseu ce trebuia sa scrie acolo, pentru ca nu am mai scos alocatia in viata mea.. si ma duc la ghiseu.. iar tanti cea obosita si stresata acolo. si ii spun ca nu am inteles ce trebuie sa scriu in anumite spatii, pt ca fisa de pe geam e foarte veche.. si a inceput sa faca niste isteri-crize..
se mai si mira cand oamenii nici nu le mai saluta
adica nu.. nu poate sa fie si ea cu putin bun simt.. poate ca mai exista vreunul asa ca mine care nu stie pe ce planeta traieste si se gandeste ca ar fi ok sa s mai trezeasca putin.. cu ce va ajuta tipetele?? huuuoo!!! poluare fonica!!
si da.. imi asum si eu o parte din vina ca nu stiu sa completez un cec, dar daca nu am avut nevoie pana acum sa scot eu banii..

1 comment:

Blair said...

:))) hahahaha asha sunt functionarii publici de obicei IMBECILI
si ce daca stii cine e a?:)) oricum nu zici :))) aight...:));;)ne vedem maine :D